Soffan

Det gäller att göra saker ordentligt. Därför skulle jag bryta eremitskapet igår med en resa till Göteborg. Jag hade alltså bokat in frukost med Sven, där bland annat scoutstruktur diskuterades, givetvis. Efter det gick jag på Nordstan, en lördag. Därefter, lunch med Märta. Räksallad, lite Indien och lite Australien bland annat. Direkt därifrån till att träffa Sigge. Vi klarade av Femmans sport och alla tre Naturkompaniet i centrum. Sen kollade jag in hans lägenhet strax innan han flyttar från stan. Och därifrån tillbaka till stan för att träffa Anna för en tur hem till henne. Och dit kom också Dan på besök.
Nu är jag tillbaka hemma på soffan och funderar på att baka scones till eftermiddagsfika. Mycket nöjd med gårdagen. Jag måste nog flytta till den där stan snart.
Nähä, nu blev jag sugen på att titta Gilmore Girls. Det kan inte vara hälsosamt för studierna...

Kommentarer
Postat av: J

Även om Gilmore Girls inte är bra för studierna är det fortfarande värt att kolla! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback