Mord

Sista avsnittet Morden i Midsomer med den riktige Barnaby, John Nettles, ikväll. En era går i graven etc. Men jag kommer sakna honom! Dock har jag massor av dvd:er som följde med Expressen ett tag. Inte alla, men tillräckligt många för att hålla mig sysselsatt ett tag om jag vill.
I övrigt börjar jag bli trött, trots att klockan bara är typ tio. Jag får nog gå och lägga mig tidigt ikväll, så att jag kan stiga upp och plugga lite till imorrn. Läsa kurslitteratur. Den är inte jätterolig, handlar om vuxna och bibliotek. Men förhoppningsvis blir det lite roligare när de nya böckerna kommer. Handlar om projektledning. Jag har ju iofs jobbat med det och läst massa sånt på Wendelsberg, men vi får väl vad man får för annorlunda perspektiv.
...Jag undrar hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: J

Jag är inte säker, men jag tror att de listar ut vem mördaren är! ;)

Postat av: Alek

"handlar om vuxna och bibliotek"... Tacka gudarna för att det inte är jag som behöver läsa den kurslitteraturen! ;)



2011-01-24 @ 22:50:29
URL: http://hejklassiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback