Vill du våga en dust?

>Hemma efter årets Förbundsmöte. Det är ju årets händelse, men tur ändå att det inte tar plats oftare. Det är både ganska fysiskt och psykiskt utmattande, och det är ännu värre som FS än både som ombud och anställd.
>Jag är nöjd med de flesta beslut mötet tog, framför allt angående Förbundsläger 2012. Så himla roligt! Ska gå runt som kobojsare under den veckan hade jag tänkt. Vilda västern, here I come!
>Också fantastiskt glad och hedrad över att ombud ville ha mig som vice ordförande och nominerade mig istället för valberedningens förslag. Nu blev jag inte vald (förlorade med siffrorna 60-79), men jag har sällan varit så tacksam som efteråt av alla som framförde åsikten att de hade velat se mig på posten, och av alla kramar. Från de håll det betyder mest, både vänner och människor jag ser upp till. Och det kommer ju fler år, jag kanske är sugen på att ställa upp då också.
>Nu känner jag mig ännu mer taggad inför en höst i folkrörelsens tecken!
>Dags att spikmatta och peppa inför nästa kurs som börjar imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback