Jag har försökt

Det är längesen det var vår nu. Sommaren har förflutit med jobb, Reftele och vänner, och halva terminen i Borås har gått. Ibland får jag lite ångest över att jag inte bloggar, men oftast inte. Hänger på Twitter för det mesta istället. För konversationer med människor jag aldrig träffat. Ganska spännande faktiskt.
Har en Reftele-helg just nu, för första gången på ganska många veckor. Det är fullt upp hela hösten, både i skolan och ideellt. Styrelsearbetet tar massa tid, men som tur är ger det ju så mycket också. Mycket intressant, mycket roligt, och ibland även lite svårt och jobbigt. Men det är väl så det ska vara, antar jag. Efter FM nästa helg lär det nog lugna ner sig lite igen.
Tittar Juno. Den är fin. Och soundtracket är så bra!
"Jag hatar dig som nykter, och jag älskar dig som full". Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback