Jag kan inte skilja på

Tillbaka i Borås. Sitter och fryser lite i soffan, funderar på att dricka te. Kollar på Beck. Slöräknar lite på hemtentan. Funderar över svarsalternativ till andra delen av hemtentan. Vi får väl se hur det går...
Annars snurrar allt på i rasande fart. Dags att ta vaccinspruta nummer två i veckan, t ex. Inför Indien. Yaay. Det är bara typ två månader kvar. Två månader till julafton idag. Jag längtar.
Alla helger utom en fram till jul planerade. Den helgen ska jag nog..ta det lugnt. Skriva arbete. Och förhoppningsvis njuta av lite snö.
Snart dags att göra något åt kylan i lägenheten. Det börjar bli lite jobbigt att elementen bara är ljumna nu.
Snart dags att gå och sova. Till sömns lyssnar jag på den här: Sovmysik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback