Can you feel it now?

Jag skulle vara en snäll storasyster och bevaka robbiewilliams.com idag, de släpper stora nyheter kl 10. Men, vad Johanna inte talade om var att det var 10 BST. Jag hade ställt klockan då jag ju är en sjusovare, och vaknade således en timme för tidigt. Men det var väl lika bra kanske. Nu hann jag ju koka mig lite gröt till frukost innan också.
Seminarium idag, tenta på fredag och hemtenta som ska in senast fredag. Och så FM hela helgen. Jag kommer nog vara ganska slut på söndag kväll, men det får det vara värt så här en gång om året! Som vanligt ser jag fram emot FM, men det är lite annorlunda att göra det utifrån ett styrelseperspektiv. Speciellt som jag är ansvarig för mötet från styrelsens håll. Men det ska bli roligt att träffa alla vänner igen, och spännande att se vartåt diskussionerna rör sig.
Nähä. Snart dags för stornyheter. I'm on my toes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback