Var redo när det gäller

>Hemkommen från Stockholm. Trött. Försenad. Men ändå rätt nöjd efter helgen.
>Kommer få mycket att göra under kommande året/åren, men det blir väldigt roligt och väldigt lärorikt. På tisdag ska jag till exempel på Riksstyrelse-möte. En styrelse bestående av två representanter för varje förbundsstyrelse ur IOGT-NTO-rörelsen, samt förbundens respektive generalsekreterare. Det ska väljas ny ordförande för denna lilla församling, och efter tisdagens möte får vi se vem det blir...
>Utöver det kommer jag fortfarande jobba med infofrågor i styrelsen. Och förbundsläger. Och alkoholgrupp. Och arbetsutskottet. Jag behöver inte oroa mig för att sitta sysslolös.
>Ska som sagt till Stockholm i veckan igen. Riksstyrelse, träffa kansliet, utvärdera Summercamp som inte blev av, träffa Towe, Carim, Carro och Syfia, besöka ambassaden två gånger förhoppningsvis.
>Imorrn är det seminarium igen. Det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: J

Varför ambassaden 2 gånger?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback