För alla idioter som gick vilse i sin tro

>Anna åkte nyss efter två nätter här. Och då bor hon ändå "bara" i Göteborg. Vi har i alla fall gått lite på stan, ätit thaibuffé, hängt med Lisa och Dan och Majken.
>Och så tävlade vi i Pumpen! Har hört lite olika uppgifter om hur många rätt man kan ha preliminärt och hur många rätt vi hade, men enligt han som ringde in våra svar hade vi 63 av 66 preliminärt. Med tanke på att vi vann förra året hoppas  jag på att vi försvarar segern!
>Snart dags att duscha och börja packa för Stockolm. Roligt ska det bli! Även om jag kommer sakna Birgitta som ordförande är jag säker på att Per kommer göra ett bra jobb.
>Återigen tittar jag på matlagnings- och bakprogram när jag börjar bli hungrig. Och då är det ändå inte så längesen jag åt gröt till frukost. Märkligt. Just nu bakar de rulltårta. GOTT!
>Som frukost-tv tittade vi på gårdagens dokumentär om sd. Uuuuuh. Jag blir så trött. Men den var sevärd i alla fall. Det finns bra många korkade människor i detta land.
>Nähä, duscha var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback