Nya dagar väntar med nya tidsfördriv

>Det skenar på, det där livet. Skola och scouting tar fortfarande mest tid, även om jag tog en paus i helgen och var hemma med familjen. Och i trakterna runt omkring, som Parken och Gekås. Mycket trevligt!
>På fredag åker jag till Stockholm för det första riktiga mötet med nya styrelsen. Hem för att ha seminarium på måndag, och sen tillbaka på tisdag. Då stannar jag till söndagen igen. Ska ha fyra olika möten samt träffa massa trevligt folk. Det gäller att lägga allt samtidigt när man inte är där så ofta.
>Anna är här och hälsar på, mycket trevligt. Vi har ätit fisksoppa och kladdkaka och nu tittar vi på Bonde söker fru. Det är första gången på ett par säsonger som jag tittar på det. Det har ju inte blivit bättre...
>Ska skriva lite introduktion till min uppsats tills imorrn också. Hoppas det blir bra.
>Höll i en HTC Desire HD igår också. Jag vill ha en sån. En dag. En dag!

Kommentarer
Postat av: J

Iphone, klappklappklapp, iphone, klappklappklapp! Och jag har precis beställt tågbiljetter till Stockholm! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback