Bussen här utanför går ingenstans

>Har haft den första grupphandledningen inför uppsatsen som ska skrivas. Vi fick ett fall tilldelat oss, jag fick ett om ett folkbibliotek som skulle placeras i skolans lokaler och också göras om till skolbibliotek. Vilket inte intresserade mig det allra minsta. Men, så hittade jag en intressant infallsvinkel. Nämligen censur. Har inte riktigt bestämt mig för problemformulering än, men antingen någon slags jämförelse av censur i bokform och internetcensur, eller internetcensur i ett bredare sammanhang. Wiho!
>Fanns det inget mer att diskutera ikväll i Kvällsöppet än nya kungaboken? Så himla intressant var det inte.
>Imorrn ska jag ut på hemlig utflykt! Gratulera Pappa på födelsedagen. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback