You don't care if it's wrong or if it is right

Halv åtta hos mig och mätt i magen. Sweet! Men sjukt trött i fötterna, så går det väl när man står upp dagarna i ända antar jag!

Hmm, vi siktar mot nästa säsong!

Imorrn är det slut på jobbveckan, och påskgodisperioden inleds. Sweetness. Påskafton firas med familjen, de gamle och Dammis. Sen får vi väl se om det händer några spännande saker framåt kvällen.

Jag har tydligen fått paket till Åsbogatan berättade Emelie Å. Ett paket som luktar gott, hon misstänker te. Jag har ingen aning om vem det kommer från, jag vill åka dit nu och titta! Men det dröjer ju ett tag till.

Kommentatorn i Drömmen om Italien försöker leka Halv åtta-Helge, men han lyckas inte så bra. Inte bra alls.

Ska man sova vid nio ikväll eller så? Kan nog behövas... Eller spikmatta en stund i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback