We anticipate a riot

Tillbaka i det rosa rummet. Det har förvisso mest återgått till sin forna form, garderob, men min säng får också plats bland mina flyttkartonger som inte får plats i Borås. Nästan alla mina böcker, till exempel. Inklusive kokböckerna.

Imorrn tar jag, Systra mi och Pappa oss en sväng till Jkpg. Systern ska på au pair-möte och jag och fadern ska väl snarare ha spenderarbyxorna på. Jag skall köpa en plåtburk och pappa en jacka. Samt saker på en lista som Mor har komponerat ihop.

Har hunnit hälsa på Farmor och Anders idag, och där var faster Marianne och kusinbarn Viktor och hälsade på. Trevligt att träffa dem, det gäller ju att passa på.

Imorrn skall jag och Malin till Parken. Yay! Undrar om vi får med nåt mer folk, eller fä för den delen...

Voces-kören skall ha körhelg den här helgen. För ett år sen var jag med, och det hade varit grymt att va med i år också. Saknar de fina flickorna där.

Nu tittar jag den gamla klassikern "Gubben i lådan" när Robert Gustafsson och Bosse Parnevik gör Carl Bildt och Ingvar Carlsson. Det var Emelie som fick in mig på de här tankarna, och det är ju ett alldeles utmärkt sätt att avsluta ett dygn på.

Kommentarer
Postat av: J

...eller påbörja ett nytt...

Postat av: Emelie

så lite så ;)

Klackberg är ungefär 70% mindre awesome utan dig, men det är ändå ganska fantastiskt... dumt att du inte var där tycker jag :( du borde kommit och varit hedersgäst!

2010-01-31 @ 20:15:09
Postat av: Syfia

Vi saknade dig också! Vet du förresten at Tysklands siste kejsare hette Kaiser Wilhelm zwei?

2010-01-31 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback