Och få ro då och då bland alla tentor och poäng

Det är spännande att ha tre hemtentor och ett seminarie på en 7,5-poängskurs. Men jag har inte riktigt kommit fram till om det är bättre eller sämre än att ha färre stora tentor.

Imorrn åker jag till Reftele. Jag och Mamma ska flytta mina saker in till mitt gamla rum. Och om vi är effektiva åker vi en sväng till Jönköping på lördag också. A6 och IKEA kanske. Då ska jag köpa mig en fin fransk plåtburk.

Kanske får det bli en sväng till Parken också?

Men först ska jag fika med The Deweyz. Och dela med oss av vår kurslitteratur... ssssch!

28 februari ska jag på Kent. Jag och Emelie. Sweet. Och den helgen ska jag hälsa på Towe. Alldeles för längesen!

Ber om ursäkt för lösenordsrutan som kommer upp. Har ingen aning om varför, men jag har skickat iväg frågan till blogg.se och hoppas få svar snart.

Avatar 3D var sjukt cool. Och, som alla säger, en Pocahontas-historia. Men helt klart sevärd!

Kommentarer
Postat av: J

Vilka är i Paaaaaken på lördag? Och jag vet inte, men hemligheter kanske man inte ska publicera på bloggen... Har hört att "what happens on the internet, stays on the internet"... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback