So don't be afraid to let them show

Fyra år sedan, på denna dag, som Farfar dog och jag, Emma och Camilla fick veta att vi fått biljetter till VM. Tiden går, och Farfar hade idag fyllt 89.

Imorgon åker jag till Stockholm! Möte på kansliet och sen spenderas helgen med Carim och hens sambo! Jag ska få följa med och titta på fritidshus och så blir det Melodifestivalen förstås.

Imorgon börjar även OS. Yay! Och Sara skall prata med hyresvärden och höra varför antennen inte fungerar.

På marathonet hanns med 19 avsnitt. I alla fall av mig och Isabelle, de andra gav upp tidigare. Men runt halv fem på morgonen rörde jag mig hemåt. Jag såg åtta bilar och tidningsbudet. Borås by night är inte jättehett uppenbarligen...



Nähä, ett par avsnitt till av flickorna i Stars Hollow kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback