See the break of dawn

Igår var jag och Anna i Göteborg och hjälpte Dan att flytta hans och Hildas saker. Och blev bjudna på pizza från Utbys pizzeria samt fick trevligt sällskap av Dan, Johan och Adam.

Sen åkte vi hem och spelade tv-spel hos Lisa och Dan. Super Mario Bros. Wii. Sjukt kul! Jag har varit där en sväng idag också. Det är mycket märkligt att spela två gubbar i samma spel!

Jag har återupptagit Travian efter att jag tipsade Mamma om det. Lätt beroendeframkallande ett tag, men som med alla såna här spel lär jag tröttna om ett litet tag. Så det gäller att göra som mycket som möjligt av det för tillfället.

Imorgon har jag något på schemat igen, datasalslektion för att gräva djupare ner i Dewey Decimal Classification, klassifikationssystemet vi lär oss nu som håller på att införas i Sverige.

I helgen får jag äntligen börja titta på min Gilmore Girls-box. Nu är det bara Hanna och Emelie som tittat på den, eftersom jag inväntar det marathon som ska hållas. Jag, Pelletz, Märra och eventuellt Saendz ska titta. Ja tjena.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ey, travian! Du kan få vara med i samma allians som jag om du vill! Fast bara om du e sjukt bra, för jag fattar inte så mkt! ;)

2010-02-03 @ 16:14:01
Postat av: Anonym

Fantastiskt att namnet försvinner. Men det förra - och detta - inlägget är från mig Märta i egen hög person! :D

2010-02-03 @ 16:15:14
Postat av: Jossa

Haha, blogg.se är verkligen att lita på!



Schyrre! Vad är det för allians? Skicka en inbjudan till Jusey.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback