In a town house in London

Nu finns det ett nytt program att titta på när Ice Road Truckers har tagit slut. Jag vet inte vad det heter, men det är ett gäng amerikaner (vad annars) som fäller stora träd ute i obygden. Precis samma upplägg som det andra programmet. Allt man gör är jättefarligt och man är en hårsmån från döden varje dag. Och så tjänar man jättemycket pengar. Spännande...

Jag, Emelie Å och Sara har också skapat en matsal idag. Mer plats i köket, och det gäller ju att passa på så länge vi har ett rum ledigt. Det blev mycket bra. Mitt skrivbord skruvades ihop igen och får tjänstgöra som matsalsbord. Det riktiga bordet är kvar i köket som avställningsyta och arbetsbänk.

Godkända på grupparbetet! Deweys har gjort det igen!

Dags för nattamat och sen lite läsning till Numbers.

Jag ska få skivorna 3-4. Tack, CDON.

Kommentarer
Postat av: J

Frida Hyvönen ser jag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback