Dom är uppe på taken

Hemtentan inskickad för en stund sen, den känns helt okej. Och ja, jag är väl ganska bra på att skjuta upp saker, men jag kan ju låtsas att det är yttre förutsättningar som stör...

Ska baka en liten kladdkaka nu, till Super bowl som jag, Pellets och Dewey ska titta på inatt. Min första, coolt!

EM-kvallottning innan idag. Holland, Finland, Ungern, Moldavien och San Marino i vår grupp. Det hade ju kunnat vara värre...

Frölunda lyckades ju vinna igår utan mitt stöd i publiken. Men kanske blir det så att vi åker dit och ser dem krossa Lulebjörnarna imorrn istället. Jojo, det vore trevligt.

Idola och Salem till final, det var de två bästa igår. Jag och Emelie tittade först på det och sen på Batman Begins. Ack så bra! Nu längtar jag efter att titta The Dark Knight.

Plocka upp den rena tvätten kanske. Och puffa till kuddarna, så det blir bekvämt att sitta. Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Timo gjorde ju låten så bra också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback