Dina ögon kan krossa min värld

Går konstant runt med Varning för ras på hjärnan p g a alla skyltar och träpinnar utomhus. Men, det får det väl va värt för att få ha lite vinterklädd värld omkring sig. Jag gillar snön, om någon skulle ha missat det.

Nattserier alltså. Numbers och The District. Som gjorda för att bli fast i ett avsnitt av slötittande, det går inte att stänga av för man vill veta vad som händer, men det går att göra andra saker samtidigt och de är inte jättebra. Även om den förstnämnda håller högre kvalitet än den sistnämnda.

Den där hemtentan börjar gnaga i huvudet nu, men den ska bli klar i tid den här också.

Var på datasalsövningar ikväll och träffade mina kära klasskamrater. Ack så trevligt!

Oh, Hanna (som kommit till säsong fem av Gilmore Girls innan jag hunnit börja) upptäckte att jag har två likadana skivor 5-6 av säsong 5, men ingen av skivorna 3-4. Damn! Måste kontakta CDON. Och hoppas att de löser det här så snart som möjligt. Så kan vi ju inte ha det!


Kommentarer
Postat av: J

På tal om GG... Vart är de skivorna från min säsong som inte var inlagda på mitt rum?

Postat av: Jossa

De är kvar i Borran... Glömde ta hem dem sist. :P

2010-02-04 @ 11:50:31
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback