Det är tjatigt att vara på rymmen jämt

This is the year i hörlurarna och jag försöker komma framåt med tentaskrivandet. Det går sådär skulle vi väl kunna säga. Men, jag får skylla på att Mamma och Pappa kom och hälsade på några timmar innan så jag inte hann skriva då. De fick kaffe och så gick vi på stan innan vi åt lunch och de åkte hem. Försökte övertala dem om att åka till Göteborg och kolla hockey, men de ville inte riktigt va med på det. Så jag får väl lyssna på webradion alldeles strax.

Har också ägnat en stund av morgonen åt att försöka fixa igång SVT-kanalerna på tv:n. Det går sådär, skulle man kunna säga. Verkar inte vilja sig någonstans. Måste verkligen prata med hyresvärden om det där.

Nähä, snart går jag ner och slänger i en maskin tvätt, sen är det hockey. Yay!

Kommentarer
Postat av: Dewey

Frööööööööööööluuuuuuuuuuundaaaaaaaaaaaaaaaa!

2010-02-06 @ 19:09:21
Postat av: Mamma

Du är alldeles för duktig på att skjuta upp saker för att behöva dina föräldrar att skylla på. Det var många timmar kvar av lördagen

2010-02-07 @ 20:58:50
Postat av: Mamma

skyll på oss

2010-02-07 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback