You misguided martyr

Dagen började som sagt med promenad. Många saker som dryftades, det blir ju lätt så. Var och tittade på resterna av den största händelsen i Reftele på ett tag. Eldsvådan uppe i gamla lärarbostaden vid skolmuséet. Inte mycket kvar alls nu.

Jag och Dammis har också blivit lite med trädgårdsland. Grannens hus står tomt och ska säljas så småningom, men undertiden ska vi förbarma oss över drivbänkarna och rabarberna, till exempel. Ett litet sidoprojekt som ska drivas här i sommar.

Har även lagat mat idag. Romtårta och ansjovistårta och västerbottenspaj. De ska bara dekoreras under morgondagen.

Ikväll kommer Emma och Albin hit och tittar Så ska det låta och umgås lite. Trevligt! Funderar på att kanske ta och baka nåt gott. Om jag orkar...

Nu tittar jag del två i Millennium-serien. De är ju inte som böckerna, men jag gillar dem mer och mer.

Långfredagen, alltså. Tur att det inte är som förr i tiden, då hade jag väl suttit på en stol iförd svarta kläder hela dagen. Yaay.

Saknar mina Deweysar en del.

Kommentarer
Postat av: Dewey

Saknar dig med jöz! När kommer du hem till bourous?

2010-04-02 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback