Play all my records keep dancing all night

Idag har jag varit på Elmia, på motormässan. En hel del snygga bilar, vilket ju är det som är viktigast.

När vi kom hem påbörjade jag och Dammis vårt trädgårdsprojekt. Vi röjde massa gräs och buskar och klängväxter, men ändå var det bara en bråkdel av allt skräp som finns där. Imorrn ska vi spendera större delen av dagen där. Vi kanske får för oss att elda lite visset. Och på samma gång svedja det stora landet...

Igår lagades och åts det påskmat i mängder, gott. Sen åkte jag och Dammis till Albin där han och ett gäng gamla klasskompisar till honom spelade Uno. Mycket länge sedan, men jag gick ju in och vann första och enda omgången vi spelade allihop. Det tog ju ett tag på sju pers. Sen övergick vi till TP, där var jag också med i vinnarlaget. Bra kväll på spelfronten alltså. Och trevligt sällskap.

Imorrn kväll åker jag tillbaka till Borran. Ska bli skönt att sova i min riktiga säng igen, till exempel. Även om det har varit mycket skönt att vara hemma också.

Nu ska jag titta filmversionen av JCS och försöka undvika att somna i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback