Då kommer blommorna snart

Sista dagen på jobbet för den här gången, tillbaka nån gång i maj ser det ut som. Skönt med bara fyra dagar, som uppvärmning för några veckor till sommaren.

Parken ikväll kanske? Eller nja, vi får väl se. Känner mig sjukt trött, men Idola lockar ju lite. Speciellt om han gjort något åt sin frisyr...

Har än så länge hållt mig från att bli lurad idag, peppar peppar. Men jag kan ju tyvärr inte påstå att jag lurat någon heller. Jag får väl ladda ordentligt för nästa år.

Imorrn, upp och ut och gå, vid tio sammanstrålar jag och Lina och Dammis vid mitt hem. Lite tidigt för min smak egentligen, men de andra är ju morgonpigga och dagen blir ju lite längre då. Ska väl laga lite mat och sådär inför påskafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback