Här har du äntligen chansen

Ligger och lyssnar på svenska versionen av Jesus Christ Superstar. Förvånansvärt bra, även om jag hör den engelska texten i huvudet samtidigt... Saknar vårens föreställningar, och undrar hur det kommer att bli när de sätter upp den igen till våren i Västerås. Jag måste ju ta mig dig och se den, sitta i publiken och irritera omgivningen med att sjunga med i alla texter. Om jag nu inte blir erbjuden rollen som Maria (eller ;) ) Magdalena givetvis...

Har varit hemma hos Isabelle och pluggat en sväng idag, vi gick igenom instuderingsfrågorna till tentan vi ska ha på torsdag. Ack så duktigt... Även om vi kanske borde läsa igenom kurslitteraturen lite också.

Ikväll ser det ut att bli tacokväll i korridoren med Hanna, Emelie och deras vänner. Trevligt!

Har köpt en kofta idag också, som jag kan gosa in mig i nu i höst. Även om det mer är sommarvärme ute idag... Samt pratat med min T, blir nog kanske en tur till Uppsala i mitten av Oktober.

Kommentarer
Postat av: J

Kommer systeryster hem nåt i helgen?

Postat av: Anonym

Du skulle iallafall bli en hundra gånger ödmjukare maria eller var det magdalena...kunde höra han basen när jag läste:)

2009-09-14 @ 19:44:16
Postat av: LinA

Du skulle iallafall bli en hundra gånger ödmjukare maria eller var det magdalena...kunde höra han basen när jag läste:)

2009-09-14 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback