I know you want me

Jag ska alldeles strax sova så att jag är pigg och utvilad imorrn när det är tenta. Första högskoletentan och jag är nervös. Den är muntlig, men jag har än inte kommit fram till om det är positivt eller negativt. Positivt att man kan babbla på och låta säkrare än vad man är, samt få hjälp av resten av gruppen för att föra resonemang. Negativt för att jag brukar prata fortare än jag tänker, och då kan det komma ut lite märkliga saker ibland. Men men, det lär vi väl bli varse om typ 14 timmar.

Idag har jag, Isabelle och Sandra pluggat, varit på föreläsning och pluggat lite till. Jag har även införskaffat en klädhängare som nu hänger på min dörr.

Undrar hur jag ska fira när det är över imorrn..?

På fredag får jag träffa Malin igen! Hon kommer hem från Oslo för att åka till Sigges med mig! Och kanske lite för 50-årsfest också, men det är ju ignorerbart.

Funderar på att snika mig in på bröllop på lördag för att höra de unga tu säga ja. Vågar man sig på det?

Jag tar det inte personligt längre. Det är bra. Det känns bra överlag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback