Like a candle in the night

Jag känner mig ynklig när jag sitter här och är förkyld. Inte det minsta roligt. Dessutom har tre kursböcker fortfarande inte kommit in på Studentbokhandeln och är slut på Adlibris. Men, får göra ett nytt försök imorrn, och tills dess kan jag ju roa mig med paketet med två kursböcker som kom idag...

Idag har jag tvättat, det var ganska behövligt. Jättedåligt torkrum och tumlarna var tydligen inte heller så mycket att hurra för, men man ska väl va glad att nåt funkar... Verkar vara ett spännande hus, det här.

Har också haft möte med mina korridorare idag, vi har diskuterat städ och sånt där allmänt. Tur att det är vettiga människor jag bor med och att vi har typ samma sätt att se på de gemensamma ytorna.

Nu är jag lite bitter och önskar att jag hade haft Kanal5. Roast på Berns har premiär ikväll, och det är Björn Gustafsson som ska roastas.

Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Märta

Och programmet är very najs! :D

2009-09-07 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback