Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i

Jag har kommit i ordning i Borås, idag har jag hängt upp lite tavlor och sådär. Igår var det, så jag och Sandra hängde på stan och shoppade lite och sådär. Mycket trevligt. Beställde även en klipptid, igår kväll. Så nu är det väl 15-20cm kortare. Känns lätt och bra. 

Skolan går bra, i måndags hade vi en intressant föreläsning om kritiskt tänkande. Lite som att ha ToK igen, sådär.

Imorrn kommer Nånannan hit och hälsar på! Det var alltför längesen vi sågs, tycker jag. Och i helgen blir det hänga med Dammis som också kommer hit och hälsar på, och sen ska jag leka med Malin för på söndag åker hon till Oslo. Mycket illa! Men men, jag sa ju i vintras att jag skulle komma och hälsa på, så får kanske göra det nu istället då...

Nu hoppas jag att min kurslitteratur kommer strax, ser fram emot The evolution of the book, men inte så mycket emot Varför vetenskap? Men men, det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, jag funderar på att utbilda mig till bibliotekarie i Borås, och av en slump hittar jag din blogg!

trivs du bra där? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback