I'm tired of using technology

Jag har fått låna P.S. I love you av Malin, den är mycket bra även som bok. Såg filmen på flyget över Atlanten, men boken ska, som i många fall, vara bättre. Vi får se, har inte kommit så långt än.

Jag är rastlös och kan inte sova, fast jag nog egentligen är jättetrött. Typiskt dumt.

Det här med musik är en bra sak, även om det finns för många träffsäkra texter ibland. Smällar man får ta, ändå.

Borde vara fler föreläsningar just nu, att vara sjuk samt inte träffa mer folk än korridorarna kan nog bidra en del till min rastlöshet. Så därför terroriserar jag folk över nätet istället, stackare!

Lever fortfarande en del på helgen dock, det var så bra. Tur att Reftele förenar när Oslo och Lund drar isär. Och alla andra ställen på tok för långt från Borås där mina vänner väljer att bo.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker boken är mkt bättre! De har ändrat så mkt i filmen. Som alltid =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback