My mind is clearer now

Inglorious Basterds, ack så bra den var! Kom ut ur bion efter en känslostorm utan dess like. Som alltid fanns det dock en del störande moment i textandet, jag måste lära mig att inte titta ditåt. Förutom på de franska och tyska partierna så klart...

Helgen har varit lugn, jag har läst och tittat lite film och sådär. Igår var det Kill Bill vol 1 som stod på schemat, och funderar på att ta mig an Boondock Saints ikväll också. Eller läsa lite kurslitteratur kanske, låter ju faktiskt vettigare. Men sen när är jag vettig, å andra sidan?

Jag har huvudvärk. Inte bra. Kan bero på läsandet kanske? Borde gå till optikern igen, det var ju ändå i åttan jag var där senast...

Nu tittar jag på Kommissarien och havet. Helt helt sjuk dubbning. Man skäms.

Kommentarer
Postat av: LinA

Jag la ner tittningen på Kommisarien och havet för jag störde mig sååå på de tyska skådespelana. VaR SOM att titta på Emil i Lönneberga och krösamaja å då snackar vi dålig läppsynk..

2009-09-14 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback