Nu är det dags för fredagsmys

Det känns lite pirrigt i magen, väntar på morgondagens resultat om jag blev godkänd på tentan eller inte. Jag pratade en del om det jag kunde för att slippa bli utpekad på det jag inte kunde, och den taktiken verkar ha funkat i alla fall. Och Magnus mumlade nåt när vi gick om att "ja, men det ska ju inte vara några problem för den här gruppen", angående godkännande. Så hoppas på tre klara poäng när jag loggar in på PingPong imorrn.

Nu tvättar jag lite. Torkrummet och tumlarna är gigantsega, så jag passar på att tjuvstarta även om jag har tvättdag imorrn. Så hänger det innan jag går och lägger mig och hoppas att det är torrt innan jag åker till Reftele imorrn. Får åka med Bettan hem, för Malin ankommer Borås imorrn vid femtiden! Woho! Då ska vi göra bygden osäker borta i de bättre delarna av Småland.

Åh, jag ska anmäla mig till FM innan helgen är slut också. Sjukt kul! Har lite abstinens från förbundet, så det är tur att jag är lite ideell i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Spännande att vänta på resultat!



Jag ska också på FM, ska bli skojjsigt :D Ses där!

Postat av: Alex

PingPong måste vara det fulaste ordet för en... vad-det-nu-är...



kramar / Alex

2009-09-21 @ 14:53:36
URL: http://www.fotosidan.se/blogs/alex
Postat av: J

PingPong är en läroplattform eller vad de nu kallar den... Kommunikation mellan lärare och elever helt enkelt. Men ja, ett oerhört fult namn är det! Varför kan man inte kommentera på din blogg utan att logga in för? ;)

Kram kram!

2009-09-21 @ 20:36:47
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback