So put your hands across the water

Dagen började, i princip, med sushibuffé med Carim och Elin. Mycket gott och trevligt. Därefter en tripp bort till Lönnen där jag försökte traggla mig igenom Varför vetenskap undertiden de andra planerade Glöden. Gick sådär, var mest nära att somna.

Sen har jag hängt med Carim. Tur att hon har en anledning att komma till Borås i jobbet så vi hade anledning att träffas.

Nu ligger jag och lyssnar på Systerns pepp-playlist. http://open.spotify.com/user/jojol/playlist/1cSzufY1fbZ3nZgTGOT5Ji Och den är peppande, faktiskt. Eller ja, beror väl på vad man har för musiksmak kanske, men mig hjälper den.

Ikväll blir det lugnt. Ska bestämma mig för om jag ska ta mig till Reftele imorrn för att följa med på hundutställning, eller om jag ska ut här på premiären av X&Y här i stan..

Kommentarer
Postat av: J

Jag är bäst på pepplistor! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback