Du säger väl till om jag ska gå?

Sitter och tittar Idol, det är trevligt. Regn och rusk utanför fönstret, men det har jag ingenting emot för tillfället.

Har spenderat dagen i skolan och efter det hängde jag i biblioteket. Jag och Martin från klassen gick dit för att kolla upp lite info om utlandsstudier, hade info om det idag. Det är inte dags förrän termin fem, men de ville ha in intresseanmälan redan nu. Så det kanske blir en termin i England i framtiden, vi får se vi får se. Sen fortsatte jag stunden med att slösurfa och streama. Heroes hade säsongspremiär i USA igår, så det tittade jag på. Mycket bra!

Imorrn åker jag en kort sväng till Reftele. Ska låna Mormors bil så att jag och Systern har den på lördag när vi åker till Bokmässan!

På torsdag ska jag också till Göteborg, ser det ut som. TipiIsland ska det fixas och donas med.

Har lyssnat igenom Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen, Winnerbäcks nya album. Grymt, sådär vid första anblicken. Har bara lyssnat en gång, men gillar känslan. Mer positivt än Daugava, men vemodet finns där så klart. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback