I can see clearly now

Första tentan godkänd, mycket skönt även om den inte var världens mest komplicerade kanske... Så de tre första högskolepoängen är mina!

Har varit på andra scoutmötet med Boråskåren ikväll. De surrade och började bygga på ett bord, duktiga var de.

I helgen var jag i Reftele, jag och Malin styrde upp inflyttningsfest hos Dissan med flyttgröt och flyttblomma och hela köret. Sen blev det Sigges där vi diggade till Larz Kristerz. Oh yes!

Nu håller jag på att lära mig mer om bokens historia, från stentavlor och papyrusrullar till pappers- och e-böcker. Intressant och ganska handfast, till skillnad från det mer abstrakta "vetenskaplighet" från förra delmomentet.

Idag var det tjuvstart för Elitserien. Men det börjar på riktigt på torsdag, när det bästa laget börjar spela. Woho! SM-guld i år, va!?

Kommentarer
Postat av: J

Självklart! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback