Yester-me, yester-you, yester-day

Jag är på mitt sista stopp på min turné i Mälardalen. Har hunnit med Uppsala med bästa Caroline och Towe, Jonte och sådär, Västerås med bästa Emelie och Syfia och Johanna, upphämtning av saker hos Peter, Jesus och Spicy hot och nu, Stockholm och sushi med bästa Carim. En lyckad resa får det här klassas som.

Sitter på Essingen, där jag har lärt mig lite mer om hemsidan så att jag kan supporta kårerna när de behöver hjälp.

Snart är det dessutom rättvisefika här i huset, har hört rykten om choklad, kaffe och glass. Vi håller tummarna!

På fredag är det tenta, och jag har en del ångest över det där. Men, det ska väl gå bra får vi hoppas. Har en del att läsa bara...

Kommentarer
Postat av: J

Vi hade rättvisefika med kaffe, pepparkakor och choklad på klassrådet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback