Så ge mig bara en high 5 & 1 falafel

Har lätt tentaångest för tentan som ska in på måndag, samtidigt som jag ska spendera helgen i Lund. Men, jag har tänkt skriva på den samtidigt som Dammis skriver sin tenta imorrn, så det löser sig nog.

Igår kom ännu ett sm-guld till Lejonen! Både Syster och Bror och säkert halva kommunen var där och tittade, men jag skulle träffat ett gäng äventyare-/utmanartjejer. Men de dök inte upp, så jag satt där i min ensamhet och spelade GH Metallica istället. Vilket förvisso också var ganska nice.

Det är höst ute! Och som en hyllning till detta har jag påbörjat en
höst-playlist. Men den kommer säkerligen fyllas på efterhand. Bidrag mottages tacksamt.

Nähä, nu är det dags att bege sig ut på stan och hitta en fin present.


Kommentarer
Postat av: J

7136 personer var vi! =) Varför dök de inte upp då?

Postat av: J

jo, men själva körkortet är väl en plastbit eller? ;P

2009-10-07 @ 21:41:15
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback