I've got the power

Jag tyckte att jag hade för lite att göra på fritiden, så därför tackade jag gladeligen ja när Eva-Lena frågade om jag ville ställa upp i valet till Förbundsstyrelsen. Och sen blev jag invald också, så nu är jag stolt medlem i denna ädla skara. Och så får jag ju vara med och tycka och tänka massa. Blev i alla fall mycket glad över alla gratulationer och lyckönskningar!

Annars skrev jag tenta i fredags, det gick sådär. Men vi hoppas jag klarade den i alla fall. Fick tillbaka en informationssökningsuppgift idag, på 1hp bara, men ändå. Godkänd med 9,5 rätt av 12. Imorrn får vi tillbaka resten av hemtentan också, hoppas det gick equally bra, även om jag inte tror det.

Gjorde en systemåterställning av datorn igår också, för att få bort det där viruset. Först krånglade allt och internet ville inte funka och sådär. Men sen, så. När jag kopplade ur massa säkerhetsfunktioner... Så nu har jag ett Office-paket och en extern hårddisk och två snabbare datorer, när jag flyttade lite musik och bilder.

Har börjat två nya kurser i dagarna också. Bibliotek i samhället och Content management and learning XML eller nåt i den stilen heter de. Har mest hunnit börja med den senare hittills, och det är rätt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback