The strongest chain in the world

Nu är det fotboll på web-radion. Den minimaliska chansen för Sverige att gå vidare till VM, men det lär ju inte hända...

Igår när jag kom ut blev jag plötsligt helt otroligt glad. Bland allt regn visade sig helt plötsligt ett gäng vita flingor. SNÖ! Det övergick sedan till att enbart snöa några minuter, innan det slutade. Men snart kommer det ännu mer sånt där vitt och fint. Det tycker vi om!

Nåt annat vi tycker om är att det är dags för turné i Mälardalen nu till helgen och in på nästa vecka. Uppsala, Västerås och Stockholm ska hinnas med. Jag ska träffa massa av världens bästa vänner, till exempel.

Jag ska ta och städa av mitt rum lite också, det kan ju vara trevligt att komma hem till det sen.

Igår satte jag upp en lampa som jag kopplat ihop på egen hand. Inte för att det var så komplicerat, men ändå. Dock finns ett problem, det finns ingen krok i taket för lampan. så just nu hänger den i sladden. Får vi nog göra nånting åt snart... Men det verkar ju högst avancerat att skruva upp en krok i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback