Don't stop me now

Haglet och regnet slår mot takfönstret, nu är det höstrusk utomhus. Men här inne är det rätt trevligt i alla fall.

Idag har jag varit på seminarie och diskuterat lite frågor, samt suttit på biblioteket. Kan väl inte påstå att jag använde deras resurser så mycket, mer än internetet då. Jag streamade lite Heroes och tittade lite Glee. Dock gick det inte så bra i det senare fallet, länkarna var dåliga. Så det får jag fortsätta med vid senare tillfälle.

Annars rullar det på. Imorrn ska jag på tv-spelskväll med Lisa och hennes vänner och sådär. På lördag åker jag hem till Reftele igen, då är det kalas för Mormor och sen ska det ju tittas fotboll på nåt sätt. Får se hur det blir. Och på söndag glider jag tillbaka till Borås för ännu en skolvecka.

Det är hockey på radion nu också. Men, två mål för Linköping på 20 sek efter åtta min innebär ju ingen klockren start för Frölunda...

Kommentarer
Postat av: J

Vad sysslar de med egentligen? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback