You're a womanizer, baby

Ikväll bär det av mot Rättvik. Känns jättekonstigt, att åka sent och sånt där. Nu för tiden åker jag ju alltid bort på mornarna. Men, det ska nog bli bra det här också! Jag ska ju träffa massa trevligt folk och planera Solvarg. Och packat har jag gjort, ute i god tid minsann.

On the downside, jag har något av en förkylning i kroppen. Har haft sån där halsont i ett par dar, och nu har det så sakteliga börjat vandra upp i näsan. Men, vi håller tummarna för att det inte ska bryta ut helt och fullt. Och för att det inte är svininfluensan. Vore lite lätt jobbigt kanske...

Jag ska snart gå ut med hunden en sväng. Men det blåser massa, så det är jobbigt. Men det är väl sånt man får ta, antar jag. När man har en puckohund. Eller gullehund, beroende på hur man ser det!

Snyggingen kollar filmklipp från typ 90-talet med Vik:s och Leksand:s klackledare... Mycket märkligt.

Imorrn är det ESC! Mycket trevligt ska det bli, hoppas mina kursteamskollegor tycker likadant och vill titta med mig uppe på Kungshol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback