You are my gift from heaven

Tillbaka i Västerås efter helgen i Rättvik. Kungshol var härligt som vanligt. Vi planerade, åt, materialade, gick, lekte med hundar, drack kaffe och kollade ESC. Härlig helg med det bästa kursteamet givetvis!

Sa ju att Norge skulle vinna... Rätt bra låt. Men jag gillade även Dum tek tek, Turkiets bidrag. Den finns på Spotify, woho!

Skönt att ta det lugnt på soffan en sväng, jag är helt förtröttad efter helgen. Mycket märkligt. Eller ja, jag och Lina var ju tvungna att uppdatera oss på läget och vad som hänt sen sist och sådär, så det blev väl två halvsena kvällar utan sovmorgon. Men det kan det va värt, kommer ju va sjukt mycket tröttare när veckan väl börjar...

Snyggingen är tydligen och spelar minigolf med ett gäng människor, så jag äger soffan undertiden. Ska nog ta mig en powernap nu faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback