En liten pojke i för stora skor

Nu är jag hemma efter en helg i Reftele och några dagar i Göteborg. Skönt, de där tågresorna blir visst längre och längre, vilket är mycket märkligt.

Hursomhelst var det bra där nere. Konsulentsamlingarna är ju alltid givande, framför allt att träffa kollegorna. Sen blev det en fika med de gamla godingarna T och M. Nice!

Åkte sen direkt till Gnosjö där Brodern hämtade mig. Vi åkte till Hillerstorp där vi såg högklassig div 6-fotboll med ingredienser som slagsmål och eventuellt att en av motståndarspelarna blev aggressiv på mig. Men det är oklart. Därefter Gislaved en sväng och sen hem.

Lördagen stod i bilsportens tecken. Eller ja, först lämnade jag skor till Lina, köpta där borta. Sen, ut i skogen för rally. Först Segerstad där vi stod och såg massa bilar nästan köra in i en stolpe, tyvärr missade alla... Sen flyttade vi oss till ett hygge där vi såg bilarna ta massa kurvor. Tyvärr var det dåligt med avåkningar där också. Hursomhelst, en folkfest spenderad med familjen och, som konstaterat, halva kommunen.

Kvällen, hälsade på Farmor, och åt flintastek, en klassiker! Sen bort till Dissan med honom och Bror. Till slut kom vi iväg till Parken, dåligt med folk så vi åkte förbi Sigges också. Dåligt med folk även där, vilket resulterade i att vi åkte tillbaka till Parken och gick in. Där spelade Sahara Hotnights. Helt okej, och kvällens behållning var Visit to Vienna. Annars en av de tråkigaste kvällarna nånsin på det där stället.

Idag, en sväng till Mormor, visade bilder för Brodern och fick skjuts till Värnamo av farbror Anders. Sen har jag som sagt åkt tåg och nu kollar jag Söndagsparty. Bra gäster idag.

Imorrn, jobb igen. Tack för mej, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback