Take a walk on the wild side

Första dagen den här veckan som jag enbart är i Västerås. Annars har jag även besökt Karlstad, Örebro och Stockholm. Och imorrn blir det Mariefred.

Morgonen idag började med att vi sjöng med kören på Christinas sjukgymnastexamen. Därefter fika med några av tjejerna på stan. Sen var det dags för skoshopping. Resultatet blev ett par rosametallic ballerinor från Vagabond för 165kr (70% rea is the shit) och ett par inte alls lika billiga Teva-sandaler. Nu ska jag bara införskaffa någon slags lägerbyxor också, får la se om jag följer strömmen och tar ett par G1000, eller om jag kan vara lite originell...

Jaha, nähä, ska man städa lite kanske? Eller packa kartonger? Eller sola kanske... Det senare verkar ju trevligast förvisso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback