Sunlight hits my face

Nu är jag hemma från Stockholm igen. Degar i soffan, det är rätt skönt det. Dagen började alldeles för tidigt för en söndag, redan kvart i sex. Då steg jag och Nånannan upp och åt frukost och gav oss sedan iväg mot Waldemarsudde. Dock hade vi lite bussproblem, så resan tog en stund längre än den borde ha gjort. Men fram kom vi! Fick följa med en sväng in bakom kulisserna som praoelev. Bland annat spanade jag in Carl Larssons målningar, Carl Philips fotografier och Silvias brudklänning. Samt vattnade och plockade lite blommor och sådär. Trevligt!

Sen åkte jag in till stan och träffade T. Vi gick en sväng, sen blev det bagels på ett bagelcafé. Mycket god idé, varför finns det inte fler såna ställen i det här landet?Jag åt en med kyckling, chèvre och honung, inte helt oväntat. Och så pratade vi givetvis massor. Hon är bra, den där T.

Efter det, hem, och nu ligger jag och Stina här och kollar Formel 1 från Monaco. Årets roligaste lopp. Dessutom har de alltid en kamera så man ser huset med taket som ser ut som knäckebröd. Coolt.

Ska jobba lite sen hade jag tänkt, och imorrn ska jag träffa kåren i Skattkärr med Sändra. Så det är lite jag måste hinna klart innan dess. Men det löser sig, det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för hjälpen, och sällskapet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback