Love me, hate me, say what you want about me

Idag har vi varit på stan. Köpte en liten kokbok bara, inte helt oväntat i och för sig... Upptäckte också att RUM hade musikkårsfestival i stan. Så, det var musik och marscherande överallt. Rätt trevligt i sig, men det drog ju med sig massa annat folk så det var rätt packat i stan. Jobbigt, sånt där. Men jag fick nya idoler i Arméns musikkår, de är coola!

Sen var vi hos Emelie och skulle installera lite, men det funkade ju inte. Blä! Straff för mina synder. Eller så.

Ikväll ska jag och Systra mi laga egna hamburgare och klyftpotatis, och efter det blir det vit chokladpannacotta som jag har gjort i ordning. Kommer bli så gott, så! Och så ska vi se Mamma Mia, som jag fortfarande inte sett. Men nu börjar det bli dags.

Hur ska jag göra med midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback