Jag kan se mitt namn i tidningsbokstäver

Mycket av veckan spenderas i Stockholm. Eller ja, i alla fall idag, imorrn och eventuellt fredag. Jag jobbar med Carim och idag även Sändra K. Träffade även Nina, ny informationssekreterare, mycket trevlig. Och givetvis Sibban och Carro och Lisa.

Dagens händelse: biljetter till Britney Spears i Globen 13 juli!!! Vi fick för oss att beställa på jobbet, så det blir jag, Sandra, Carim, Lisa och hennes sambo Jonas. Och så hoppas vi T tar sitt förnuft till fånga och hänger på.

Torsdag, friluftsdag i Hallstahammar. Jag och Carim och kåren ska hand om en femma som ska få pröva på scouting. Mycket trevligt!

Ikväll är Erik och Hammarn här. Snyggingen har lagat mat och jag bakade rabarberpaj. Gott gott. Och snart börjar Eurovision!

Kommentarer
Postat av: J

åå, rabarberpaj ska jag nog äta på fredag! =)

Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-12 @ 23:00:17
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Linn

Britney! Jag vill också.. en så skandalomsusad turné måste ju ses :)

2009-05-12 @ 23:27:38
Postat av: J

Linn, du får också hänga på! Vi har som sagt ståplats, så det är ju inte så svårt att ha sällskap. ;)

2009-05-13 @ 22:00:51
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Sandra K

BRITTAN BRITTAN BRITTAN!

det är sjukt, men kul! =) Vi kommer att rocka! Ska vi klä ut oss till henne också? Och göra massa fans-plakat? =)

2009-05-15 @ 10:24:55
URL: http://klokers.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback