I'm in love with a fairytale

Inför Eurovision på tv, de spelade just Norge.

Jag ser fram emot Bästkusten. Jag och J kommer äga så hårt på Laserdomen. Vi ska spela i Mölndal, tvåvåningsplacet där vid Ica Maxi. Så jäkla kul!

Idag vaknade jag till strömavbrott, spännande. Ingen aning om varför dock, för det var oannonserat. Så jag åkte ner till kontoret och jobbade, och när Snyggingen kom hem vid två var strömmen tillbaka i alla fall.

Imorrn ska jag till Stockholm. Skicka bidragsansökningar och jobba mot nästa års valborgsfirande. Och äta sushi minsann. Inget onsdagsfika den här veckan dock, vid den tiden på onsdag sitter jag nånstans på ett tåg.

Vädret har under dagen pendlat högst märkligt. Strålande sol ena sekunden och ösregn nästa. Aprilväder så här i maj... Och nu på kvällen blev det klart och fint när jag hade sett fram emot en myskväll uttittandes på regnet. Men icke.

Snyggingen, då? Han sover sött. Har tidig vecka hela veckan, usch då. Men, jag äger i alla fall dosan då.

Jag tycker om min fina Vaio. Kändes högst märkligt att använda jobbdatorn idag... Och långsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback