Ett framsteg blir ett bakslag

Resan till Mariefred idag var mycket trevlig. Vi hade picnic med utsikt över Gripsholms slott, med lika fint väder som när jag var där för ganska exakt ett år sen. Vi gick sedan in i slottet och spanade in porträtten och det fula lejonet. Därefter åt vi glass, tog en tur genom samhället och satte oss att vänta utanför kyrkan. Vi fick inte komma in, för det var ett par som gifte sig. Mycket vackert. Sen övade vi och därefter var det konsert. Det gick helt okej idag, vissa sånger gick bra och andra lite halvbra. Men besökarna såg mycket nöjda ut.

En heldag blev det, sen jag kom hem har jag bara orkat sitta framför tv:n och datorn samt börjat packa kartonger.

Imorrn ska jag hänga med Emelie! Vi ska besöka Vallby friluftsmuseum och ha musikalmarathon. Minst tre musikaler ska vi se... Den enda vi helt bestämt oss för är Moulin Rouge. Mycket trevligt ska det bli!

Nu är det dags att sova. Naaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback