Det är över nu

Ett par dagar i en konstig värld. 13 juni flyttar jag från Västerås, till Reftele över sommarn och sen får vi se lite vad som händer och hur allt ser ut.

Igår åkte jag till Uppsala och hälsade på Caroline. Mycket trevligt att träffas igen, och det blir mer träffande över sommaren än senaste terminen i alla fall, hon är ju på lite närmre avstånd nu.

Idag kom Systra mi upp, också det var nice. Vi har än så länge bakat lite och varit på bio. Såg The Reader. Så sjukt bra! Mycket vackert gjord, bra story och lite annorlunda. Den växte också och blev bara bättre och bättre. Det enda jag egentligen störde mig på var att de pratade engelska med tysk brytning i hela filmen...

Jag visste ju att jag bara umgås med bra människor, och det har kommit att visa sig ännu mer de senaste dagarna. Tack!


Kommentarer
Postat av: J

jag kan känna att "vi" är ett lite starkt ord när det gäller bakandet.. känner att "jag" kan stämma in bättre..!

Postat av: Elin

Men josse... jag känner att jag inte riktigt hängt med här... vad har hänt? eller, det kan vi ta på telefon eller så istället för bloggen... Puss!

2009-05-25 @ 23:48:52
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback