All eyes on me

Jag är tillbaka i Västerås efter att ha varit i Örebro en sväng. Trevligt både där och här, nu sitter jag mest och tar det lugnt. Har egentligen en jobbsak kvar som skulle va klart tills imorrn, men jag ska ta tag i det snart. Ska jag nån gång lära mig att ta tag i saker och ting i tid? Nej, tror knappt det va.

Imorrn blir det kalas på Essingen. Tio år sedan de flyttade in i nuvarande kanslibyggnaden. Mycket trevligheter kommer det att bli! Men först ska jag träffa Elin M på stationen och så ska vi jobba med kongressen.

Jaha, nähä, det här blir man ju inte mer pepp av. Jag ska nog ta tag i mitt liv snart. Yeeha.

Jag blir mer och mer sugen på ett nytt motiv...

Kommentarer
Postat av: Sandra K

Do it säger jag!

Dooo it! hehe. men, mina föräldrar var nog inte så glada. de sa mest. jaha, och tittade lite besviket. men med tiden kommer de nog att se hur grymt snygg tatuering jag har! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback