I am not a sinner, nor a saint

Tack för era tips. Får ta mig en tripp till IKEA, second hand, Skeppshult och ha kalas samtidigt eller nåt sånt!

Jag har varit en sväng i Reftele i helgen. Lite improviserat sådär. Det var trevligt, om än hektiskt och jag hann inte med så mycket. Eller ja, en hel del, beroende på hur man ser det. I lördags kom jag hem och åt, sen var det tvättning av Bea som var högst motvillig. Sen, snabbt iordningsgörande för färd till min bror och körning av honom och Fidde till Gislaved. Förfest hos Skepparn och träffade massa gamla klasskompisar till Dammis. Anledningen till att jag drog mig ditåt var ju att Alcazar var i Parken. Så vi gick dit vid elva, rätt tidigt för att va oss, men det var tur. Tydligen skulle de vidare till en annan spelning senare, så de började tidigt och spelade bara en halvtimme. Men, jag fick se dem och deras hits. Andreas!

Upp tidigt efter typ tre timmars sömn för resa till Malmö. Hundutställning med massa massa hundar. Många jättesöta saker, men lika många, eller nästan fler, jättefula. De var för små eller för stora men det som förknippade de flesta av dem var avsaknaden av päls. Bea och resten av hennes ras fick väldigt många längtande blickar och positiva kommentarer. Men det var en elak människa som sa "de är fan de mest opålitliga av alla hundraser, de där Sankt Bernhard" och då blev jag arg. De är de finaste och bästa. Kul också att en Dobermann var rädd för Bea och vågade inte hälsa... Den var ju större än henne och ska ju va mer vakthund.

Väl hemma var jag giganttrött. Bokade biljetter och fixade med datorer och skrivare. Sen hembesök med fika hos Farmor och Anders, och sen var det Beck. Gunvald!

Idag, hemresa med tåg och buss och det gick långsamt. Lite snabbare för att jag jobbade iofs, men ändå. Nu är jag hemma. Skulle varit på årsmöte med fastighetsstyrelsen men kände mig inte riktigt i form. Kanske systern som smittat mig!

Nu är det hockey!

Kommentarer
Postat av: Peter

Är allt lite avundsjuk på Alcazar - och hockeyn

Postat av: J

Vad hände med mormors visit?

2009-03-24 @ 13:24:24
URL: http://jojojojo.blogg.se/
Postat av: J

Hon hade gått och lagt sig när vi åkte förbi!

2009-03-24 @ 14:27:52
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback