Strange thing mystifying

Sitter och lyssnar på JCS-musiken. Ack, så bra den är! Ikväll är det övning igen.

Det är jobbigt när man vill va på flera ställen samtidigt. Men min Mamma har lärt mig att när man är med någonstans, då är det det som gäller och då kan man inte skippa bara för att man vill göra något annat också. Därför missar jag installationen i Norrahammar på söndag till förmån för konsert med Voces Mariae, vi ska sjunga Stabat Mater.

Imorrn blir det en tripp till Göteborg. Jag och T ska på Petter. Eventuellt ska jag på hockey, men det får vi se. Beror lite på om jag får sällskap eller inte...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jasså, du har lärt dig de, så bra att något fastnat. Klart du ska gå på hockey! Man håller på laget i med och motvind!

Sitter på tåget till Sth. Göte o Skrållan är där fick jag just veta och fam D utom Emma, som vaktar hunden.

Vi hälsar på söndag.

2009-03-06 @ 18:27:20
Postat av: J

det jag pratade med dig på msn om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback